12 Ocak 2021 Salı

🔮 80'li Yıllara Geri Döndüm! | Eski Cd'lerden Duvar Süsü | Bohemian Art Diy


"Şu pandemi ve yasaklar döneminde evde denemediğimiz yemek tarifi, izlemediğimiz film, okumadığımız kitap kalmadı. Değişik bir aktivite yapmak istedim ve 80’li yıllara dönüp eski cd’lerimi parçaladım!

Evet! Doğru duydunuz! Kulağa tuhaf gelebilir fakat ortaya harika bir sonuç çıktı. Özellikle yapboz meraklıları bu etkinlikle hem keyifli vakit geçirecek hem de geri dönüşümden faydalanarak kıyıda köşede kalmış dvd’leri ve cd’lerini değelendirmenin mutluluğuna varacak.

Eski cd’lerle ne yapılır‘ ya da ‘cd’leri nasıl değerlendirebilirim‘ diye düşünüyorsanız bu dekorasyon fikri hoşunuza gidebilir. Kendin yap ürünü olan ve sedef görünümünde bir doku elde edeceğiniz bu mozaik çalışmasını farklı şekillerde ve ebatlarda deneyebilirsiniz. Ben yaklaşık 10-15 adet cd kullandım. Bazıları sert ve ikiye ayrılmıyor. İkiye ayrılanları kesmek daha kolay oldu. Yapıştırıcı ve fon kartonuna ihtiyacınız olacak bir de. Açık gri fonda sırıtmadı ve tatlı durdu ama cırt bir ton olsun, farklı renkler aradan sırıtsın derseniz öyle de gayet ilginç bir tasarım ortaya çıkabilir evet.

Cd’ileri irili ufaklı farklı şekillerde kestim ve adeta bir puzzle tamamlıyormuş edasıyla zihnimi yora yora yaptım. Bu sayede hem beyin jimnastiği yapmış hem de parçalar arasında büyük aralıklar bırakmamış oldum. Tasarımım bittiğinde 24 saat masada beklettim ki havaya kaldırdığımda parçalar ağır gelip..."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder