22 Aralık 2020 Salı

FİLE Market Alışverişi 2021 Hazırlığı


İdealtepe'ye 6 ay önce şubesi açılan marketler zinciri FİLE Market'e yılbaşı alışverişi için gittim. Buzdolabımı doldurmak için tam 270 TL hesap ödedim. Şarküteriden fırına, temizlik malzemelerinden kuru gıdaya kadar her şeyi bulabileceğiniz bu market, kaliteli ürünler satmasının yanı sıra fiyatları bakımından da epey uygun.

Firmanın kendilerine ait markası Harras'ın yumurtadan kahvaltılık sosa, peynir çeşitlerinden müsliye, sosisten probiyotik yoğurtuna kadar aklınıza gelebilecek daha bir çok ürünü mevcut. Yoğurt, kahvaltılık sos ve mantısını özellikle öneririm. Daha önce yedim ve lezzetlerinden memnun kaldım.

Haydi gelin bu günlük vloguma siz de ortak olun ve ben market alışverişi yaparken beraber sohbet edip hep birlikte gezelim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder