27 Eylül 2020 Pazar

İlhan Erşahin Off Gümüşlük Canlı Sahnesi


"Çocukluk yıllarımdan gençlik dönemime evrilirken benim için müziğiyle önemli bir yere sahip olan Saksafonist İlhan Erşahin’i sonunda canlı dinleyebildim. Peki, ne umdum, ne buldum?

Hikaye, 2000 yılında Doublemoon etiketiyle piyasaya sürülen İlhan Erşahin’in ‘Virgo’ kasetini teybe koyup play tuşuna basmamla başladı. Megadeth, Danzig gibi grupların sound’una alışık olan kulaklarım, adeta rahatlamış ve yeni bir müzik türü keşfetmenin zevkine varmıştı. Lodos‘dan sonra ikinci keşfettiğim caz kaseti olan Virgo, teypte dönerken ilhamıma ilham kattı ve o yıllarda resim yaparken aslında arkada hep bu iki kaset çaldı."

Bazen ne umdum değil, ne buldum demek lazım. Belki de elektronik ortamda İlhan Erşahin'i izleyecek olmam büyük bir talihsizlik oldu benim için; ama diğer yandan da insan 'konser öncesi daha doğru dürüst bir ses ayarlaması yapamazlar mıydı?' diye düşünmeden alamıyor kendini!

Evet...

2020 yılında Bodrum'un Gümüşlük beldesinde bulunan mekan Off Gümüşlük'den bir İlhan Erşahin geçti. Ben de kendimden geçtim. Peki, ne anlamda?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder